Wieloznaczność w przekazach politycznych

Oprawa: Twarda
Strony: 360
Rok wydania: 2015
ISBN: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Dostępność:
dostępny
Czas wysyłki:
24 godziny
9,99 zł
6,49 zł
Dodaj do koszyka
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Komentarze

 Wieloznaczność w przekazach politycznych

Wojciech Cwalina - profesor w Instytucie Psychologii Ekonomicznej w SWPS w Warszawie, analityk i doradca w kampaniach politycznych 

Andrzej Falkowski - profesor zwyczajny SWPS, autor książek z zakresu psychologii poznawczej i stosowanej

Paweł Koniak - dr nauk humanistycznych, psycholog społeczny

Robert Mackiewicz - dr psychologii, pracuje w SWPS 

Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak poruszać się w meandrach przekazów medialnych.

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat komunikacji międzyludzkie. Autorzy opisują w niej sposoby interpretacji komunikatów i konsekwencje ich wieloznaczności, przedstawiają typowe modele przekazów politycznych wykorzystywanych podczas kampanii wyborczych.