JEŚLI PRODUKT ZAKUPIONY W NASZYM SKLEPIE NIE SPEŁNIA TWOICH OCZEKIWAŃ I CHCIAŁBYŚ  ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ, POSTĘPUJ ZGODNIE Z PONIŻSZĄ INSTRUKCJĄ.

1. PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI

Poinformuj nas mailowo wysyłając informację na adres : sklep@fabulo.com.pl o fakcie zgłoszenia reklamacji, pobierz formularz reklamacji tutaj, a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudelka i dobrze je zaklej.

2. WYŚLIJ PRZESYŁKĘ

Paczkę wyślij na adres: Magazyn ProLogis, Staniewicka 5 budynek E, 03-310 Warszawa.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem, koszty wysyłki zwracane są po uznaniu reklamacji.

3. OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ

W ciągu 14 dni dostaniesz od nas wiadomość e-mail o sposobie rozpatrzenia reklamacji, czyli uznaniu zgłoszonych żądań za zasadne, bądź ich  odrzuceniu.