Opis produktu
Cechy
Komentarze
Naucz swoje dziecko czytać !
Pomoże Ci dołączony do książki szczegółowy Przewodnik dla rodziców.
Prezentujemy książkę opartą na nowoczesnej metodzie nauki czytania. Można ją wykorzystać do pracy już z dziećmi przedszkolnymi wykazującymi zapał do podjęcia nauki czytania. Sprawdzi się także w przypadku uczniów klas zerowych i pierwszych.
Zastosowana metoda wykorzystuje sylabiczną budowę wyrazów.
Poznawaniu kolejnych liter towarzyszą ćwiczenia słuchu fonematycznego i spostrzegania wzrokowego.
Książka jest podzielona na cztery części związane z wprowadzaniem: samogłosek, spółgłosek, dwuznaków oraz zmiękczeń.
W kolejnych częściach użyto coraz mniejszej czcionki.
Poświęć dziecku swój czas i nie szczędź mu pochwał, a nie tylko nauczysz je czytać, ale - co może ważniejsze - pomożesz zbudować poczucie własnej wartości. Dla człowieka, który wierzy w siebie, nie ma rzeczy niemożliwych!
Uzupełnieniem Uczę się czytać z rodzicami jest pozycja Uczę się pięknie pisać.
Z obydwiema dziecko może pracować równocześnie, gdyż nauka czytania powinna przebiegać równolegle z nauką pisania.
Pomoże Ci dołączony do książki szczegółowy Przewodnik dla rodziców.
Prezentujemy książkę opartą na nowoczesnej metodzie nauki czytania. Można ją wykorzystać do pracy już z dziećmi przedszkolnymi wykazującymi zapał do podjęcia nauki czytania. Sprawdzi się także w przypadku uczniów klas zerowych i pierwszych.
Zastosowana metoda wykorzystuje sylabiczną budowę wyrazów.
Poznawaniu kolejnych liter towarzyszą ćwiczenia słuchu fonematycznego i spostrzegania wzrokowego.
Książka jest podzielona na cztery części związane z wprowadzaniem: samogłosek, spółgłosek, dwuznaków oraz zmiękczeń.
W kolejnych częściach użyto coraz mniejszej czcionki.
Poświęć dziecku swój czas i nie szczędź mu pochwał, a nie tylko nauczysz je czytać, ale - co może ważniejsze - pomożesz zbudować poczucie własnej wartości. Dla człowieka, który wierzy w siebie, nie ma rzeczy niemożliwych!
Uzupełnieniem Uczę się czytać z rodzicami jest pozycja Uczę się pięknie pisać.
Z obydwiema dziecko może pracować równocześnie, gdyż nauka czytania powinna przebiegać równolegle z nauką pisania.
Komentarze