Opis produktu
Cechy
Komentarze
Kodowanie to przetwarzanie informacji na kod, czyli umowny system znaków. Z kodami spotykamy się obecnie na każdym kroku. I wciąż ich przybywa. Kodami są przecież nie tylko programy komputerowe, lecz także nuty, znaki drogowe, numery telefonów, gesty czy sygnalizacja świetlna Im szybciej dziecko wejdzie w świat kodów i będzie potrafiło go rozumieć, tym lepiej będzie sobie radziło w społeczeństwie. Temu przede wszystkim mają służyć zebrane tutaj zabawy.
W skład publikacji wchodzą:
książeczka zawierająca opisy zabaw oraz teksty piosenek;
2 płyty CD z 16 piosenkami i podkładami muzycznymi do nich.
Zabawy zaproponowane w publikacji rozwijają umiejętność logicznego i abstrakcyjnego myślenia, wyciągania wniosków, analizy i syntezy zarówno słuchowej, jak i wzrokowej. Ćwiczą pamięć, zdolność do klasyfikowania, naśladowania, zdolność do samokontroli. Rozwijają orientację przestrzenną, utrwalają kierunki. Zachęcają do współdziałania, uczą precyzyjnej komunikacji. Zdobyte w ten sposób kompetencje są niezbędne przy samodzielnym kodowaniu, ale pomogą też w bardzo wielu innych aspektach życia chociażby w doskonaleniu umiejętności matematycznych, poruszaniu się po ulicy, prawidłowym reagowaniu na różne sygnały, korzystaniu z urządzeń elektronicznych lub posługiwaniu się instrukcjami. Przydadzą się także w nauce czytania i pisania.
Publikacja przeznaczona jest do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz w młodszym wieku szkolnym. Zabawy przeznaczone są przede wszystkim do pracy w grupie, ale zdecydowana większość nadaje się także do przeprowadzenia podczas indywidualnych zajęć z dzieckiem, również w domu.
Uwaga! Piosenki i zabawy zawarte w publikacji stanowią integralną całość. Utwory zostały opracowane jako konkretne aktywności, które wymagają przeprowadzenia ich zgodnie z opisem zawartym w książce - mają wówczas nie tylko wartość edukacyjną, lecz stają się także atrakcyjne dla dzieci. Należy unikać przeprowadzania wielu zabaw naraz. Płyta nie została stworzona do swobodnego słuchania w całości jeden utwór po drugim (np. podczas podróży samochodem).
W skład publikacji wchodzą:
książeczka zawierająca opisy zabaw oraz teksty piosenek;
2 płyty CD z 16 piosenkami i podkładami muzycznymi do nich.
Zabawy zaproponowane w publikacji rozwijają umiejętność logicznego i abstrakcyjnego myślenia, wyciągania wniosków, analizy i syntezy zarówno słuchowej, jak i wzrokowej. Ćwiczą pamięć, zdolność do klasyfikowania, naśladowania, zdolność do samokontroli. Rozwijają orientację przestrzenną, utrwalają kierunki. Zachęcają do współdziałania, uczą precyzyjnej komunikacji. Zdobyte w ten sposób kompetencje są niezbędne przy samodzielnym kodowaniu, ale pomogą też w bardzo wielu innych aspektach życia chociażby w doskonaleniu umiejętności matematycznych, poruszaniu się po ulicy, prawidłowym reagowaniu na różne sygnały, korzystaniu z urządzeń elektronicznych lub posługiwaniu się instrukcjami. Przydadzą się także w nauce czytania i pisania.
Publikacja przeznaczona jest do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz w młodszym wieku szkolnym. Zabawy przeznaczone są przede wszystkim do pracy w grupie, ale zdecydowana większość nadaje się także do przeprowadzenia podczas indywidualnych zajęć z dzieckiem, również w domu.
Uwaga! Piosenki i zabawy zawarte w publikacji stanowią integralną całość. Utwory zostały opracowane jako konkretne aktywności, które wymagają przeprowadzenia ich zgodnie z opisem zawartym w książce - mają wówczas nie tylko wartość edukacyjną, lecz stają się także atrakcyjne dla dzieci. Należy unikać przeprowadzania wielu zabaw naraz. Płyta nie została stworzona do swobodnego słuchania w całości jeden utwór po drugim (np. podczas podróży samochodem).
Komentarze