Opis produktu
Cechy
Komentarze
Książka Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27/AU.30. Mogą z niej korzystać zarówno uczniowie techników, jak i słuchacze zawodowych kursów kwalifikacyjnych oraz osoby przygotowujące się do egzaminu samodzielnie.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
część I stanowi repetytorium;
część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
Książka ma 248 stron i składa się z czterech części:
część I stanowi repetytorium;
część II zawiera 7 testów, każdy po 40 zadań jednokrotnego wyboru;
część III obejmuje 9 zadań praktycznych;
cześć IV zawiera 4 arkusze egzaminacyjne, z których każdy składa się z zadania praktycznego oraz testu.
Łącznie w całej książce jest 440 zadań zamkniętych i 13 zadań praktycznych. Repetytorium ma formę słownika, który zawiera najważniejsze pojęcia, jakie należy znać przed egzaminem potwierdzającym kwalifikację A.27/AU.30. Dodatkowo na końcu repetytorium zamieszczono następujące aneksy:
1. Wskaźniki pomiaru skuteczności i efektywności działań promocyjnych.
2. Reklama pojęcie, funkcje, formy.
3. Reklama na środkach komunikacji miejskiej.
Odpowiedzi do testów, zadań praktycznych i arkuszy egzaminacyjnych, zawartych w niniejszym opracowaniu, zostały wydane w odrębnej książce Kwalifikacja A.27/AU.30. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Odpowiedzi.
Komentarze