Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

WSiP
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2013
Autor: Jan Cetner
Format: 17x24 cm
Liczba stron: 216
65 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788302136351
Czas wysyłki:
48 godzin
65,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.