Projektowanie środków reklamowych. Kwal. A.27.2

WSiP
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2016
Autor: Alina Kargiel, Dorota Zadrożna, Robert Piłka
Format: 242x172 mm
Liczba stron: 216
59 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788302157165
Czas wysyłki:
48 godzin
59,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat projektowania oraz stosowania różnych form i środków reklamowych, a także narzędzi promocji, przybliżono też sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Podkreślono znaczenie stosowania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiono możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisano metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.