Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot. FORMAT-AB

Format-AB
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2015
Autor: Pod. red. Beaty Sawickiej i Moniki Świątkowskiej
Format: 16
Liczba stron: 272
28 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788389184634
Czas wysyłki:
24 godziny
28,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.