Marketing usług turystycznych REA - WSiP

WSiP
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2014
Autor: Renata Tylińska
Format: 17
Liczba stron: 280
52 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788302147685
Czas wysyłki:
48 godzin
52,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

Podręcznik zawiera:

  • wprowadzenie w zasady marketingu,
  • charakterystykę rynku usług turystycznych,
  • omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,
  • przegląd metod działań marketingowych.

Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.

Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.