Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck
(testowania szczęścia). Celem jest narysowanie najstraszniej-
szego potwora. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy
krawędź Strachomierza. Jak stworzyć najbardziej przerażające-
go potworka? Po kawałku! Rzuć kostkami, wybierz jedną z nich,
a następnie dorysuj swojemu potworowi wylosowaną część
ciała. Bądź uważny i obserwuj, jak rośnie poziom Stracho
mierza! Ta rodzinna gra nie tylko rozwija motorykę małą
i wyobraźnię, ale także bawi procesem twórczym. Zwycięstwo
cieszy tu bowiem równie mocno, co własnoręcznie zaprojekto-
wany, fantastyczny i za każdym razem unikalny potworek.
Informacje handlowe
Ekspresowa wersja zasad
1. Wybierz jedną z kostek ze wspólnej puli.
2. Zakreśl jej atrybut i narysuj go swojemu potworowi.
3. Zdecyduj, kiedy żeton straszenia dobrać za dany atrybut i włóż
go do Strachomierza.
4. Jeśli nie możesz dobrać kości, narysuj tło i dobierz jego żeton.
5. Grę wygrywa gracz, którego potwór pierwszy przekroczy skalę
Strachometru.
Zawartość opakowania
5 kostek z obrazkami, 1 bloczek z 50 arkuszami (100 wzorów),
1 żeton Pierwszego Gracza, 4 żetony graczy, 1 plansza na
żetony, 1 Strachomierz, 18 żetonów z obrazkami, 10 żetonów
tła, 4 ołówki
Komentarze