Pakiet obejmuje podręcznik w wersji papierowej (Student's Book) - edycja międzynarodowa - oraz kod aktywacyjny do podręcznika w wersji cyfrowej (Student's Book DigiBook). W międzynarodowej edycja podręcznika miejsca przeznaczone na wpisywanie odpowiedzi pozostawiono niezaciemnione. Wprowadzono także inne zmiany w stosunku do podręcznika w edycji polskiej.
Podręcznik (Student's Book) składa się z 12 tematycznych rozdziałów z materiałami dotyczącymi słownictwa (Vocabulary), gramatyki (Grammar in Use), umiejętności językowych (Skills in Action: Reading, Listening, Speaking, Everyday English, Writing) i zagadnień kulturowych (Culture). Na końcu każdego rozdziału znajduje się sekcja powtórzeniowa (Review). Po każdych trzech rozdziałach zamieszczono moduły Values (z tematami, które skłaniają do refleksji i dyskusji o społecznych i moralnych wyzwaniach współczesnego świata) i Public Speaking Skills (z ćwiczeniami rozwijającymi umiejętność przemawiania publicznie). Na końcu podręcznika znajdują się sekcje CLIL, które pozwalają rozwijać umiejętności językowe w oparciu o ciekawe tematy przynależące do innych przedmiotów szkolnych (np. geografii, biologii, historii itd.).
Podręcznik w wersji cyfrowej (Student's Book DigiBook) zawiera: pełny materiał z podręcznika papierowego, interaktywne zadania, nagrania audio do zadań z zakresu rozumienia ze słuchu, filmy, statystyki postępów ucznia w zakresie poszczególnych umiejętności językowych.
Dostęp do DigiBooka jest ważny przez 15 miesięcy od momentu aktywacji kodu.
Z DigiBooka można korzystać na urządzeniach stacjonarnych (Windows, Mac) i mobilnych (Android, iOS).
Do korzystania na urządzeniach mobilnych zalecamy pobranie aplikacji DigiBooks. Wymagania instalacyjne dla urządzeń mobilnych:
- Android - aplikację pobiera się z Google Play Store (jest kompatybilna z wersją 5.0 i następnymi)
- iOS - aplikację pobiera się z App Store (jest kompatybilna z wersją 11 i następnymi)
Jeden użytkownik (osoba posługująca się unikalnym loginem i hasłem) może korzystać z DigiBooka na 3 urządzeniach.
Komentarze