Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

Format-AB
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2023
Autor: Beata Sawicka, Ewa Świstak
Format: 166x233 mm
Liczba stron: 148
41 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788366796041
Czas wysyłki:
48 godzin
41,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa

branżowego (Dz.U. 2019 poz. 991).

Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do organizacji różnorodnych spotkań biznesowych i konferencji w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami, wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.

Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa, lecz także osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.