Scientific Advertising

Złote Myśli
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2011
Autor: Claude Hopkins
Data premiery: 2011-10-18
Liczba stron: 128
33 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
niedostępny
Producent:
EAN:
9788377012857
Czas wysyłki:
48 godzin
33,99 zł
Powiadom o dostępności
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Kto jeszcze chce poznać
21 legendarnych zasad pisania
skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?
Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów Claude'a Hopkinsa.
Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji Ale nie zrobię tego. Dlaczego?