Winning znaczy zwyciężać

Studio Emka
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2005
Autor: Jack Welch, Suzy Welch
Format: 15
Liczba stron: 400
48 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
niedostępny
Producent:
EAN:
9788388931710
Czas wysyłki:
24 godziny
48,99 zł
Powiadom o dostępności
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.