Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości..

CeDeWu
Rok wydania: 2024
Autor: Maria Kubacka
Data premiery: 2024-01-23
Format: 258x238 mm
Liczba stron: 152
59 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788381027601
Czas wysyłki:
48 godzin
59,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. Publikacja adresowana jest do: kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania, specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych, pracowników działów finansowo-księgowych, słuchaczy studiów podyplomowych, studentów kierunków ekonomicznych.