Java. Efektywne programowanie w.3

Helion
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2022
Autor: Joshua Bloch
Format: 235x160 mm
Liczba stron: 408
98 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788328398962
Czas wysyłki:
48 godzin
98,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

Poznaj najlepsze praktyki programowania z użyciem platformy Java



Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy -- należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.



Ta książka jest kolejnym, trzecim wydaniem klasycznego podręcznika programowania w Javie. Poszczególne rozdziały zostały gruntownie przejrzane, zaktualizowane i wzbogacone o sporo ważnych treści. Znalazło się tu wiele wartościowych porad dotyczących organizowania kodu w taki sposób, aby stał się przejrzysty, co ułatwi przyszłe modyfikacje i usprawnienia. Poza takimi zagadnieniami, jak programowanie zorientowane obiektowo czy korzystanie z różnych typów, obszernie omówiono stosowanie lambd i strumieni, zasady obsługi wyjątków, korzystania ze współbieżności i serializacji. Książka składa się z dziewięćdziesięciu tematów pogrupowanych w dwanaście rozdziałów. Taki układ pozwala na szybkie odnalezienie potrzebnego rozwiązania.



W książce między innymi:




  • interfejsy funkcyjne, wyrażenia lambda, referencje do metod oraz strumienie

  • metody domyślne i statyczne w interfejsach

  • wnioskowanie typów

  • korzystanie z @SafeVarargs

  • instrukcja try z zasobami

  • nowe elementy bibliotek Javy



Java: jakość kodu, efektywność działania i przyjemność programowania.