Projektanci emocji. O budowaniu marki..

Sine Qua Non
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2024
Autor: Greg Hoffman
Data premiery: 2024-09-11
Format: 144x209 mm
Liczba stron: 376
58 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788382104370
Czas wysyłki:
24 godziny
58,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

Jak stymulować kreatywność w marketingu?

Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

Kreatywność to sport zespołowy;

Daj się zapamiętać;

Pozostaw po sobie dziedzictwo - a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike "od środka". Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.