Opis produktu
Cechy
Komentarze
Fachowy bogato ilustrowany poradnik opisujący podstawy budowy, diagnozowania i obsługi powszechnie stosowanych obecnie sieci transmisji danych wykorzystywanych w elektronicznym wyposażeniu pojazdów samochodowych.
Zawiera:
klasyfikację samochodowych sieci transmisji danych,
budowę, działanie i zasady sprawdzania magistrali CAN,
diagnozowanie magistrali Low-Speed CAN,
diagnozowanie magistrali High-Speed CAN,
przykłady wykrywania uszkodzeń magistrali CAN w samochodach,
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali LIN,
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali MOST,
podstawy sterowania elektrycznego X-by-wire,
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali FlexRay,
budowę, działanie i zasady sprawdzania bezprzewodowych systemów transmisji danych GSM, Bluetooth i GPS.
Praktyczne wykrywanie usterek i uszkodzeń opisano na przykładzie samochodów: Audi A4, A5, A7 i A8, Isuzu D-Max, Mercedes-Benz klasy C typu W 203 i W 204, Volkswagen Touran.
Nowe wydanie niniejszej książki rozszerzono o:
nowe przykłady wykrywania uszkodzeń magistrali CAN (rozdział 6),
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali MOST (rozdział 8),
budowę i diagnozowanie magistrali FlexRay w samochodach Audi A7 i A8 (rozdział 10.10),
budowę, działanie i zasady sprawdzania bezprzewodowych systemów transmisji danych GSM, Bluetooth i GPS (rozdział 11).
Odbiorcy książki: inżynierowie i technicy zaplecza technicznego motoryzacji, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o profilu samochodowym oraz wszyscy zainteresowani tą tematyką.
Zawiera:
klasyfikację samochodowych sieci transmisji danych,
budowę, działanie i zasady sprawdzania magistrali CAN,
diagnozowanie magistrali Low-Speed CAN,
diagnozowanie magistrali High-Speed CAN,
przykłady wykrywania uszkodzeń magistrali CAN w samochodach,
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali LIN,
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali MOST,
podstawy sterowania elektrycznego X-by-wire,
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali FlexRay,
budowę, działanie i zasady sprawdzania bezprzewodowych systemów transmisji danych GSM, Bluetooth i GPS.
Praktyczne wykrywanie usterek i uszkodzeń opisano na przykładzie samochodów: Audi A4, A5, A7 i A8, Isuzu D-Max, Mercedes-Benz klasy C typu W 203 i W 204, Volkswagen Touran.
Nowe wydanie niniejszej książki rozszerzono o:
nowe przykłady wykrywania uszkodzeń magistrali CAN (rozdział 6),
budowę, działanie i wykrywanie uszkodzeń magistrali MOST (rozdział 8),
budowę i diagnozowanie magistrali FlexRay w samochodach Audi A7 i A8 (rozdział 10.10),
budowę, działanie i zasady sprawdzania bezprzewodowych systemów transmisji danych GSM, Bluetooth i GPS (rozdział 11).
Odbiorcy książki: inżynierowie i technicy zaplecza technicznego motoryzacji, pracownicy warsztatów i stacji obsługi samochodów, studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o profilu samochodowym oraz wszyscy zainteresowani tą tematyką.
Zobacz także
Komentarze