Opis produktu
Cechy
Komentarze
Celem skryptu jest nakreślenie właściwego kierunku pracy z uczniami o różnych dysfunkcjach rozwojowych i pomoc w realizacji procesu terapeutycznego. Nacisk położony jest na najczęściej spotykane zaburzenia, które wpływają niekorzystnie na proces zdobywania umiejętności szkolnych: opóźnienia i zaburzenia percepcji wzrokowej, opóźnienia i zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia procesu lateralizacji, deficyt pamięciowy, deficyt uwagi powiązany z nadmierną ruchliwością,
opóźnienia i zaburzenia mowy.
Zobacz także
(Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela...
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
18,99 zł
(Nie)przygotowani. Metafora szkoły w polskiej...
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
30,99 zł
(Nie)typowe Święta. 600 zabaw z grupą dzieci
Radosne Projekty Paweł Wasiak
54,99 zł
(R)ewolucja przy tablicy
Logos Oficyna Wydawnicza
68,99 zł
Komentarze