Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.
Arkusze umożliwiają:
- dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia
- określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
- ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.
Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Trzecia część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja i otoczenie":
5. Ja - członek społeczeństwa
6. Ja i przyroda
7. Moje zdrowie
8. Ja w chorobie.
![(Auto)refleksja pedagogiczna nauczyciela...](/files/_product/317997/__product_tiny/557668.jpg)
![(Nie)przygotowani. Metafora szkoły w polskiej...](/files/_product/276425/__product_tiny/564834.jpg)
![(Nie)typowe Święta. 600 zabaw z grupą dzieci](/files/_product/284490/__product_tiny/534260.jpg)
![100 kart pracy z ćw. korekcyjno-kompensacyjnymi](/files/_product/286816/__product_tiny/524752.jpg)
Komentarze