Polskie wybory 2014-2015. Kontekst krajowy.. T.1

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2017
Autor: red. Mariusz Kolczyński
Data premiery: 2017-12-01
Format: 179x254 mm
Liczba stron: 384
43 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
EAN:
9788322630686
Czas wysyłki:
48 godzin
43,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

Opracowania zawarte w niniejszym tomie odnoszą się do trzech podstawowych grup zagadnień: strategicznego ukierunkowania poszczególnych kampanii, roli pełnionej w strategiach komunikacyjnych przez media masowe oraz personalizacji kampanii (ze szczególnym uwzględnieniem ekspozycji kampanijnej kobiet pełniących rolę liderów politycznych/twarzy kampanii). (fragment wstępu) Mariusz Kolczyński, doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, dyrektor Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zainteresowania badawcze: komunikowanie polityczne, strategie komunikacyjne, marketing polityczny.