Opis produktu
Cechy
Komentarze
Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe - ucz się od najlepszych w tym zawodzie!
Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc.
Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści. Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia.
Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje - ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych!
Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii. Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.
Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji kończąc.
Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści. Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu stają się one głównym tematem zdjęcia.
Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne aranżacje - ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć produktowych!
Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i biżuterii. Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw. Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.
Komentarze