Medioznawstwo

Filtruj
Wyświetlaj:

"Wieści" reduta Stanisława Słupka

Ludowa Spółdzielnia Wydawnicza
dostępny
Wydawało się, że po wyborach parlamentarnych w czerwcu 1989 r., w których Solidarność uzyskała przygniatającą przewagę, przedstawiciele rządowej koalicji PZPRZSL-SD zostali in gremio wycięci, a...
Kup teraz
50,99 zł
Antidotum

Antidotum

Wydawnictwo Perony Kultury
dostępny
Magda Kosińska-Król zabiera czytelników w podróż przez fascynujący świat sitcomów, ukazując ich wpływ na kulturę oraz społeczeństwo. Seriale komediowe zostały zaprezentowane jako tytułowe...
Kup teraz
48,99 zł
Co nowego w nowych mediach?

Co nowego w nowych mediach?

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej...
Kup teraz
23,99 zł
Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające..

Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające..

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Publikacja Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające się formy obrazowania rzeczywistości to zbiór autorskich tekstów, które w sposób odmienny i wieloaspektowy poruszają uniwersalną i nadal...
Kup teraz
114,99 zł
Elementy technologii telewizyjnej + DVD + CD

Elementy technologii telewizyjnej + DVD + CD

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Dominację przekazu wizyjnego - wspartego dźwiękiem - i zmianę ery słowa na erę obrazu potwierdziło powstanie nowego medium, nazwanego od połączenia dwóch, określających jego możliwości słów -...
Kup teraz
20,99 zł
Filozofia techniki w dobie nowych mediów

Filozofia techniki w dobie nowych mediów

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów....
Kup teraz
30,99 zł
Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach..

Gównodziennikarstwo. Dlaczego w polskich mediach..

Wydawnictwo Krytyki Politycznej
dostępny
Słyszą, że są beztalenciami, pracują zbyt wolno albo generują za mało kliknięć. Ale i tak z jakiegoś powodu nie tracą posad i dostają kolejne zwykle gówniane teksty do napisania. Ktoś musi w końcu...
Kup teraz
48,99 zł
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...

Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez...
Kup teraz
38,99 zł
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą...
Kup teraz
20,99 zł
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T.1

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T.1

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia...
Kup teraz
26,99 zł
Kryzys w przekazach medialnych

Kryzys w przekazach medialnych

ASPRA
dostępny
Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na...
Kup teraz
44,99 zł
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni.

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki...
Kup teraz
20,99 zł
Oblicza współczesnej propagandy

Oblicza współczesnej propagandy

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim osób zainteresowanych problematyką międzynarodowego komunikowania politycznego oraz propagandą, stosunkami międzynarodowymi i rolą w nich tradycyjnych...
Kup teraz
28,99 zł
Ormiańsko-turecki konflikt 1915 roku we...

Ormiańsko-turecki konflikt 1915 roku we...

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Przedmiotem niniejszej monografii jest sposób prezentacji ormiańsko-tureckich stosunków w dyskursie medialnym XXI wieku, głównie na podstawie wydań internetowych francuskojęzycznych i...
Kup teraz
63,99 zł
Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości..

Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości..

Uniwersytet Śląski
dostępny
Poezja (meta)fizyczna. Materialność w twórczości R.S. Thomasa - Joanna Soćko
Kup teraz
30,99 zł
Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych...

Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych...

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Hiszpania to niezwykle fascynujący tygiel kultur i języków, choć z perspektywy państwa unitarnego nie do końca zdajemy sobie sprawę z tej różnorodności. Hasłem, które wskazuje jednak na pewien...
Kup teraz
53,99 zł
Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej...

Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej...

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Książka jest próbą opisu świadomości gatunkowej współczesnych dziennikarzy prasowych. Jest także próbą odpowiedzi na pytania dotyczące dziennikarskiego warsztatu: procesu powstawania tekstów,...
Kup teraz
38,99 zł
Teoretyczne zagadnienia bibliologii oraz...

Teoretyczne zagadnienia bibliologii oraz...

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
"Teoretyczne zagadnienia bibliologii i informatologii. Studia i szkice" pod redakcją Elżbiety Gondek to zbiór rozpraw porządkujących wiedzę o rozwoju dyscyplin zajmujących się książką, jej...
Kup teraz
30,99 zł
Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet..

Tożsamość w wieku informacji. Media. Internet..

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Praca adresowana jest do studentów kierunków medioznawczych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa oraz badaczy społecznych i kulturowych skutków zastosowania nowych mediów. Autorzy podejmują...
Kup teraz
30,99 zł
Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny..

Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny..

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
dostępny
Celem opracowania jest diagnoza znaczenia mediów społecznościowych dla samooceny, sposobów internetowej autoprezentacji oraz zachowań związanych z wyglądem ciała młodych dorosłych. W monografii...
Kup teraz
98,99 zł