Opis produktu
Cechy
Komentarze
Publikacja jest skierowana do specjalistów pracujących w szkole z dziećmi, które mają trudności w nauce. Skupiono się w niej na wszystkich najczęściej występujących zaburzeniach wśród dzieci w szkole podstawowej oraz opisano, jakie ćwiczenia są skuteczne przy niwelowaniu tych trudności.
Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy:
- umiejętności analizy i syntezy słuchowej,
- funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym.
Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych.
Karty pracy są dla uczniów z:
- trudnościami w nauce,
- dysleksją,
- zespołem Aspergera i autyzmem,
- afazją,
- alalią,
- opóźnionym rozwojem mowy,
- niezakończonym rozwojem mowy,
- różnymi wadami wymowy.
Zestaw ćwiczeń zawarty w części 1 dotyczy:
- umiejętności analizy i syntezy słuchowej,
- funkcji językowych u dzieci przedszkolnych oraz w młodszym wieku szkolnym.
Karty zostały opracowane w oparciu o materiał obrazkowo-wyrazowy i teksty. Ćwiczenia mają na celu rozwijanie funkcji językowych i analizatora słuchowego, który ma istotne znaczenie przy ćwiczeniach artykulacyjnych, stymulowaniu rozwoju słownictwa oraz kompetencji językowych.
Karty pracy są dla uczniów z:
- trudnościami w nauce,
- dysleksją,
- zespołem Aspergera i autyzmem,
- afazją,
- alalią,
- opóźnionym rozwojem mowy,
- niezakończonym rozwojem mowy,
- różnymi wadami wymowy.
Komentarze