Opis produktu
Cechy
Komentarze
Książka napisana dla logopedów, terapeotów, psychologów, pedagogów
oraz dla rodziców i dziadków wszystkich dzieci z problemami rozwoju funkcji
poznawczych. Przedstawione zostało nowe podejście w diagnozowaniu oraz terapii
zaburzeń rozwojowych. W pierwszej części scharakteryzowany został rozwój dzieci
od urodzenia do szóstego roku życia, a także trzy różne koncepcje terapeutyczne
wynikające z przyjętej filozofii człowieka. W drugiej części Autorka opisała
metody diagnozowania funkcji poznawczych oraz różne zaburzenia rozwoju dzieci.
Ostatnia część to omówienie 17 elementów metody krakowskiej, uwzględniając
podstawy naukowe i rozwiązania praktyczne. Duża liczba ćwiczeń oraz
scharakteryzowane sylwetki dzieci w znacznym stopniu ułatwiają zrozumienie zasad
diagnozowania i prowadzenia stymulacji rozwojowej metodą krakowską.
oraz dla rodziców i dziadków wszystkich dzieci z problemami rozwoju funkcji
poznawczych. Przedstawione zostało nowe podejście w diagnozowaniu oraz terapii
zaburzeń rozwojowych. W pierwszej części scharakteryzowany został rozwój dzieci
od urodzenia do szóstego roku życia, a także trzy różne koncepcje terapeutyczne
wynikające z przyjętej filozofii człowieka. W drugiej części Autorka opisała
metody diagnozowania funkcji poznawczych oraz różne zaburzenia rozwoju dzieci.
Ostatnia część to omówienie 17 elementów metody krakowskiej, uwzględniając
podstawy naukowe i rozwiązania praktyczne. Duża liczba ćwiczeń oraz
scharakteryzowane sylwetki dzieci w znacznym stopniu ułatwiają zrozumienie zasad
diagnozowania i prowadzenia stymulacji rozwojowej metodą krakowską.
Komentarze