Opis produktu
Cechy
Komentarze
Z roku na rok liczba dzieci ze spektrum autyzmu uczących się w szkołach podstawowych znacząco rośnie. Szkoła powinna zapewnić uczniom z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera udział w zajęciach rewalidacyjnych rozwijających między innymi umiejętności społeczne, w tym umiejętności komunikacyjne.
Dla nauczycieli prowadzących zajęcia rewalidacyjne przygotowaliśmy serię publikacji Rozwój emocjonalno-społeczny.
Publikacja Rozwój emocjonalno-społeczny. Ja i moja rodzina odnosi się do rodziny dziecka, do próby opisania cech fizycznych oraz cech charakteru jej członków, wspólnych pasji i zainteresowań, sposobu spędzania czasu wolnego oraz obowiązków każdego domownika. To próba odpowiedzenia sobie na pytania: jaki jest mój dom, jakich doświadczam w nim sytuacji przyjemnych, a jakie mogą być dla mnie trudne.
Publikacja z pewnością sprawdzi się także jako pomoc dla trenerów prowadzących w szkołach Treningi Umiejętności Społecznych.
Dla nauczycieli prowadzących zajęcia rewalidacyjne przygotowaliśmy serię publikacji Rozwój emocjonalno-społeczny.
Publikacja Rozwój emocjonalno-społeczny. Ja i moja rodzina odnosi się do rodziny dziecka, do próby opisania cech fizycznych oraz cech charakteru jej członków, wspólnych pasji i zainteresowań, sposobu spędzania czasu wolnego oraz obowiązków każdego domownika. To próba odpowiedzenia sobie na pytania: jaki jest mój dom, jakich doświadczam w nim sytuacji przyjemnych, a jakie mogą być dla mnie trudne.
Publikacja z pewnością sprawdzi się także jako pomoc dla trenerów prowadzących w szkołach Treningi Umiejętności Społecznych.
Komentarze