Opis produktu
Cechy
Komentarze
Logopedyczne potyczki 4. Głoski L-R
Autorką tej książeczki jest Magdalena Rybka, logopedka pracująca na co dzień z dziećmi mającymi trudności z prawidłową wymową i jednocześnie popularna blogerka, poruszająca na swoim blogu wiele tematów związanych z logopedią i rozwojem dziecka.
Przygotowała ona także charakterystyczne czarno-białe ilustracje na okładkę i do kilku ćwiczeń zawartych w książeczce.
Logopedyczne potyczki 4. Głoski L-R
to książeczka, z której można korzystać w gabinetach logopedycznych, w terapii pedagogicznej, a także w trakcie zabaw w domu. Rozwiązywanie zawartych w niej zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka oraz umożliwia samokontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. To świetny motywator do dalszych ćwiczeń.
System edukacji PUS
jest sprawdzonym sposobem rozbudzania ukierunkowanej aktywności dziecka; jest pomocą dydaktyczną, którą można wykorzystywać na każdym etapie rozwojowym, umożliwiającą dostosowanie tematu i stopnia jego trudności do indywidualnych wymagań i potrzeb dziecka.
Autorką tej książeczki jest Magdalena Rybka, logopedka pracująca na co dzień z dziećmi mającymi trudności z prawidłową wymową i jednocześnie popularna blogerka, poruszająca na swoim blogu wiele tematów związanych z logopedią i rozwojem dziecka.
Przygotowała ona także charakterystyczne czarno-białe ilustracje na okładkę i do kilku ćwiczeń zawartych w książeczce.
Logopedyczne potyczki 4. Głoski L-R
to książeczka, z której można korzystać w gabinetach logopedycznych, w terapii pedagogicznej, a także w trakcie zabaw w domu. Rozwiązywanie zawartych w niej zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka oraz umożliwia samokontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. To świetny motywator do dalszych ćwiczeń.
System edukacji PUS
jest sprawdzonym sposobem rozbudzania ukierunkowanej aktywności dziecka; jest pomocą dydaktyczną, którą można wykorzystywać na każdym etapie rozwojowym, umożliwiającą dostosowanie tematu i stopnia jego trudności do indywidualnych wymagań i potrzeb dziecka.
Komentarze