Opis produktu
Cechy
Komentarze
Agnieszka Bala - Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli MózguZeszyt ćwiczeń 5 -
Analiza i synteza wzrokowa, materiał atematyczny Zeszyty ćwiczeń z serii "
Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:-
zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce
językaZadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania
materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają
przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo-
ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z
kierunkiem czytania.Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub
kreskę w kwadracie.Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie,
od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do
następnej, zgodniez kierunkiem czytania.Dziecko powinno:- zamalować kwadrat
kreskami pionowymi- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu
wskazówek zegara- rysować kreski od górnego rogu kwadratuZadania rozwijają
umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację
wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej,
reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w
przedszkolu i w szkole.
Analiza i synteza wzrokowa, materiał atematyczny Zeszyty ćwiczeń z serii "
Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:-
zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce
językaZadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania
materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają
przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo-
ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z
kierunkiem czytania.Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub
kreskę w kwadracie.Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie,
od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do
następnej, zgodniez kierunkiem czytania.Dziecko powinno:- zamalować kwadrat
kreskami pionowymi- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu
wskazówek zegara- rysować kreski od górnego rogu kwadratuZadania rozwijają
umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację
wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej,
reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w
przedszkolu i w szkole.
Komentarze