Uczę się poprawnie wymawiać głoskę sz z Foczką...

Harmonia
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2014
Autor: Hanna Duda
Format: 21x29
Liczba stron: 104
18 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788371347610
Czas wysyłki:
48 godzin
18,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to seria książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim doświadczeniem zawodowym Autorki. Profesjonalnie dobrane zadania służą stymulacji rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Mogą być bardzo przydatne do organizowania metodycznych zabaw językowych z dziećmi, u których występuje opóźnienie rozwoju mowy, zaburzenie artykulacji czy nieutrwalona wymowa tak zwanych głosek trudnych.
Niniejsza książka jest adresowana do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, które nie wymawiają poprawnie głoski [sz]. Publikacja będzie przydatna dla logopedów, pedagogów, nauczycieli i rodziców pracujących z dziećmi, u których głoska [sz] pojawiła się spontanicznie lub została wywołana przez logopedę w izolacji (jako pojedynczy dźwięk). Nadal jednak głoska [sz] często bywa wymawiana źle, szczególnie w trudniejszych do wyartykułowania wyrazach bądź gdy dziecko chce powiedzieć coś szybko i jest podekscytowane. To ważny etap pracy spoczywający w dużej mierze na rodzicach, którzy nie zawsze mają fachowe przygotowanie i wiedzę, jak skutecznie pomóc swojemu dziecku.
W książce zaprezentowano przykładowe ćwiczenia narządów mowy stanowiące podstawę i wstępny etap pracy z dzieckiem z wadliwą artykulacją [sz]. Zamieszczono także metodycznie opracowany zbiór wyrazów, w których występuje głoska [sz]. Dominującą część publikacji stanowi zbiór zabaw i ćwiczeń logopedycznych w formie: rymowanek, dobieranek, zagadek, rebusów, krzyżówek. Te atrakcyjne zabawy językowe utrwalają prawidłową wymowę głoski [sz]. Przeciwdziałają nudzie i pozwalają uniknąć trudnego do zaakceptowania przez dzieci bezcelowego powtarzania do znudzenia wyrazów i nazywania wciąż tych samych obrazków. Umieszczone w tej części zadania są ciekawą propozycją wspólnej zabawy dziecka z bliską osobą, która bawiąc się, uczy je wymowy, ocenia na bieżąco, chwali za wysiłek i postępy, zachęca do pokonywania trudności i wspiera w trudnych chwilach.