Opis produktu
Cechy
Komentarze
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla małych dzieci
Opozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi bi
Widzę cię, słyszę cię 2 to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających rozwijanie słuchu fonematycznego. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i w piśmie spółgłosek dźwięcznych i bezdźwięcznych: fw, fiwi, pb, pibi (z uwzględnieniem pozycji głoski w wyrazie: w nagłosie i śródgłosie) oraz do utrwalania poprawnej wymowy tych spółgłosek. Teczka zawiera ponad 180 obrazków ilustrujących słowa, w których występują ćwiczone głoski. Do materiału obrazkowego dołączono karty z etykietami do wycięcia oraz przykładowe zestawy ćwiczeń.
Pomoc została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, u których występują zaburzenia słuchu fonematycznego i nieprawidłowa wymowa głosek opozycyjnych. Z materiałów mogą korzystać logopedzi, pedagodzy, nauczyciele przedszkolni oraz rodzice pragnący pomóc dziecku w rozwijaniu i usprawnianiu słuchu fonematycznego, a także w doskonaleniu artykulacji i pisowni wyżej wymienionych głosek.
Opozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi bi
Widzę cię, słyszę cię 2 to zestaw materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających rozwijanie słuchu fonematycznego. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i w piśmie spółgłosek dźwięcznych i bezdźwięcznych: fw, fiwi, pb, pibi (z uwzględnieniem pozycji głoski w wyrazie: w nagłosie i śródgłosie) oraz do utrwalania poprawnej wymowy tych spółgłosek. Teczka zawiera ponad 180 obrazków ilustrujących słowa, w których występują ćwiczone głoski. Do materiału obrazkowego dołączono karty z etykietami do wycięcia oraz przykładowe zestawy ćwiczeń.
Pomoc została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, u których występują zaburzenia słuchu fonematycznego i nieprawidłowa wymowa głosek opozycyjnych. Z materiałów mogą korzystać logopedzi, pedagodzy, nauczyciele przedszkolni oraz rodzice pragnący pomóc dziecku w rozwijaniu i usprawnianiu słuchu fonematycznego, a także w doskonaleniu artykulacji i pisowni wyżej wymienionych głosek.
Komentarze