Opis produktu
Cechy
Komentarze
Dzieciom trzy- i czteroletnim nauka poprzez zabawę przychodzi z duża łatwością, bo robią to dla przyjemności i bez wysiłku. Dlatego naukę czytania powinno się rozpocząć od najmłodszych lat życia, kiedy dziecko nie odczuwa jeszcze przymusu nauki. Celem dydaktycznym książeczek ABECADŁO cześć 1 i 2 jest kształcenie umiejętności:
rozpoznawania liter jako znaków graficznych,
rozróżniania liter drukowanych i pisanych: wielkich i małych,
odwzorowywania i ustalania ich kolejności w alfabecie,
kojarzenia głoski z jej graficznym obrazem,
łączenia w pary liter z obrazkiem, którego nazwa rozpoczyna się od danej litery,
odszukiwania i odczytywania liter drukowanych i pisanych zlanych z tłem,
łączenia liter pisanych z ich drukowanymi odpowiednikami oraz łączenia liter drukowanych z ich pisanymi odpowiednikami,
odszukiwania takich samych liter w zbiorach,
odczytywania prostych trzyliterowych wyrazów,
łączenia dwóch sylab w jeden wyraz.
rozpoznawania liter jako znaków graficznych,
rozróżniania liter drukowanych i pisanych: wielkich i małych,
odwzorowywania i ustalania ich kolejności w alfabecie,
kojarzenia głoski z jej graficznym obrazem,
łączenia w pary liter z obrazkiem, którego nazwa rozpoczyna się od danej litery,
odszukiwania i odczytywania liter drukowanych i pisanych zlanych z tłem,
łączenia liter pisanych z ich drukowanymi odpowiednikami oraz łączenia liter drukowanych z ich pisanymi odpowiednikami,
odszukiwania takich samych liter w zbiorach,
odczytywania prostych trzyliterowych wyrazów,
łączenia dwóch sylab w jeden wyraz.
Aby w pełni korzystać z książki niezbędy jest zestaw kontrolny PUS, który należy zakupić osobno.
Komentarze