PUS Koduj, szyfruj 1

EPIDEIXIS
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2018
Autor: Agata Indrychowska
Format: 16
Liczba stron: 32
20 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788375141665
Czas wysyłki:
48 godzin
20,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania to książeczka PUS adresowana do dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Zawiera zadania, których celem jest ćwiczenie umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, czyli kompetencji niezbędnych w codziennym życiu.
Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania
Kodowanie i programowanie to bardzo ważne i potrzebne w dzisiejszym świecie umiejętności. Zgodnie z obowiązującą podstawą programową uczą się ich już dzieci w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to wstęp do późniejszych zajęć informatycznych oraz jeden ze sposobów przygotowujących dzieci do życia we współczesnym skomputeryzowanym świecie.
Książeczka Koduj, szyfruj. Ćwiczenia wprowadzające do kodowania wpisuje się w ten trend i jest ciekawą propozycją uzupełniającą gamę pomocy i materiałów ćwiczących i rozwijających te umiejętności.
Kodowanie kojarzy się
najczęściej z pisaniem skomplikowanych programów komputerowych albo tworzeniem zawiłych wzorów lub schematów. Tymczasem programowanie czy też kodowanie to pewien sposób myślenia i szereg uniwersalnych zasad i reguł. Książeczka Koduj, szyfruj pokazuje, że kodowanie może być proste, opiera się bowiem na przykładach, z którymi każdy z nas ma do czynienia na co dzień.
Zawarte w książeczce Koduj, szyfruj zadania
stworzone zostały z myślą o pierwszych krokach w kodowaniu. Te pierwsze gry i zabawy z kodowaniem odpowiadają potrzebom rozwojowym dzieci. Ich celem jest rozwój koncentracji, logicznego myślenia, analizowania i wyciągania wniosków. Ułożone są one zgodnie z zasadą stopniowania trudności, czyli od łatwiejszych do trudniejszych. Dzieci nie muszą rozwiązywać ich po kolei, mogą wybierać te, które są dla nich ciekawe i które przyciągają ich uwagę. Zgodnie z zasadą PUS, czyli pomyśl ułóż sprawdź, pracują samodzielnie, we własnym tempie i samodzielnie sprawdzają poprawność wybranych odpowiedzi.