Opis produktu
Cechy
Komentarze
Dla przedszkolaków 4. Zabawy i ćwiczenia dla najmłodszych to książeczka PUS należąca do mini serii Dla przedszkolaków i będąca kontynuacją wydanych wcześniej części 1 i 2.
Ćwiczenia zawarte w tej książeczce wspomagają u najmłodszych doskonalenie sprawności umysłowych. Pomagają rozwijać spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej; uczą porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Są okazją do ćwiczenia logicznego myślenia oraz koncentracji, a to wszystko w formie dobrej zabawy.
Dla przedszkolaków 4. Zabawy i ćwiczenia dla najmłodszych
to książeczka pełna pięknych ilustracji, które zachwycą dzieci i zagadek, które skutecznie przyciągną ich uwagę. Można korzystać z niej zarówno w czasie zajęć w przedszkolu, jak i w gabinecie psychologiczno-pedagogicznym oraz w edukacji domowej.
Rozwiązywanie kolejnych zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka, a formuła PUS umożliwia mu samodzielną kontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. Dobrze ułożony wzór kontrolny to dla dziecka jego osobisty sukces, który zachęca go do dalszych samodzielnych działań.
Ćwiczenia zawarte w tej książeczce wspomagają u najmłodszych doskonalenie sprawności umysłowych. Pomagają rozwijać spostrzegawczość, uwagę, pamięć, umiejętność analizy i syntezy wzrokowej; uczą porównywania, klasyfikowania i uogólniania. Są okazją do ćwiczenia logicznego myślenia oraz koncentracji, a to wszystko w formie dobrej zabawy.
Dla przedszkolaków 4. Zabawy i ćwiczenia dla najmłodszych
to książeczka pełna pięknych ilustracji, które zachwycą dzieci i zagadek, które skutecznie przyciągną ich uwagę. Można korzystać z niej zarówno w czasie zajęć w przedszkolu, jak i w gabinecie psychologiczno-pedagogicznym oraz w edukacji domowej.
Rozwiązywanie kolejnych zadań przy jednoczesnym układaniu klocków w zestawie kontrolnym PUS mocno angażuje uwagę dziecka, a formuła PUS umożliwia mu samodzielną kontrolę poprawności wybranych odpowiedzi. Dobrze ułożony wzór kontrolny to dla dziecka jego osobisty sukces, który zachęca go do dalszych samodzielnych działań.
Komentarze