Wieloznaczność w przekazach politycznych
Wojciech Cwalina - profesor w Instytucie Psychologii Ekonomicznej w SWPS w Warszawie, analityk i doradca w kampaniach politycznych
Andrzej Falkowski - profesor zwyczajny SWPS, autor książek z zakresu psychologii poznawczej i stosowanej
Paweł Koniak - dr nauk humanistycznych, psycholog społeczny
Robert Mackiewicz - dr psychologii, pracuje w SWPS
Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak poruszać się w meandrach przekazów medialnych.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat komunikacji międzyludzkie. Autorzy opisują w niej sposoby interpretacji komunikatów i konsekwencje ich wieloznaczności, przedstawiają typowe modele przekazów politycznych wykorzystywanych podczas kampanii wyborczych.
Komentarze