Opis produktu
Cechy
Komentarze
Wydanie w formacie A4 i kolorową wkładką do wycięcia.
Dziewiąty zeszyt z serii Sylaby, słowa, wyrazy poświęcony jest utrwalaniu wymowy głosek /v/ i /f/. Głoski te pojawiają się u dziecka około trzeciego roku życia, ale często dzieci starsze realizują je nieprawidłowo. Ćwiczenia zawarte w dziewiątym zeszycie przeznaczone są dla dzieci od piątego roku życia. Ich celem jest przede wszystkim utrwalanie prawidłowej wymowy, ale również sprzyjają stymulacji rozwoju wielu ważnych funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w zeszycie materiał ułożony jest w taki sposób, aby mogły z niego korzystać zarówno te dzieci, które opanowały już umiejętność czytania, jak i te, które są w okresie przygotowawczym do pojmowania dźwiękowej struktury języka. Zeszyt nie obejmuje ćwiczeń opozycji /w:f/, które znajdują się w zeszycie piątym, dotyczącym ćwiczeń głosek dźwięcznych. Proponowany zestaw może być wykorzystany zarówno przez logopedów, nauczycieli w przedszkolach i szkołach, jak również przez rodziców utrwalających prawidłową wymowę głosek /v, f/ z dzieckiem w domu (po konsultacji z logopedą lub nauczycielem.
Dziewiąty zeszyt z serii Sylaby, słowa, wyrazy poświęcony jest utrwalaniu wymowy głosek /v/ i /f/. Głoski te pojawiają się u dziecka około trzeciego roku życia, ale często dzieci starsze realizują je nieprawidłowo. Ćwiczenia zawarte w dziewiątym zeszycie przeznaczone są dla dzieci od piątego roku życia. Ich celem jest przede wszystkim utrwalanie prawidłowej wymowy, ale również sprzyjają stymulacji rozwoju wielu ważnych funkcji percepcyjno-motorycznych. Zawarty w zeszycie materiał ułożony jest w taki sposób, aby mogły z niego korzystać zarówno te dzieci, które opanowały już umiejętność czytania, jak i te, które są w okresie przygotowawczym do pojmowania dźwiękowej struktury języka. Zeszyt nie obejmuje ćwiczeń opozycji /w:f/, które znajdują się w zeszycie piątym, dotyczącym ćwiczeń głosek dźwięcznych. Proponowany zestaw może być wykorzystany zarówno przez logopedów, nauczycieli w przedszkolach i szkołach, jak również przez rodziców utrwalających prawidłową wymowę głosek /v, f/ z dzieckiem w domu (po konsultacji z logopedą lub nauczycielem.
Komentarze