Ja i Moja Szkoła na nowo SP 2 podręcznik cz.2

MAC
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2020
Autor: Grażyna Lech, Jolanta Faliszewska
Format: 207x282 mm
Liczba stron: 96
13 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788381413183
Czas wysyłki:
24 godziny
13,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze

- Cykl zgodny z nową podstawą programową MEN

- Treści umożliwiające odkrywanie świata w sposób całościowy

- Cykl opracowany zgodnie ze współczesną wiedzą psychologiczną, pedagogiczną i metodyczną

- Edukacja wynikająca z praktycznego działania uczniów i ich samodzielnego doświadczania świata

- Sprawdzony na rynku cykl zainspirowany teorią inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Stosowanie w praktyce szkolnej teorii inteligencji Howarda Gardnera daje wszystkim dzieciom szanse na wszechstronny rozwój oraz dostrzeżenie szczególnych uzdolnień i predyspozycji każdego dziecka. Jest początkiem drogi ucznia do odkrywania własnego ja i samorealizacji. Według założeń teorii każde dziecko może osiągnąć sukces, ale nie musi dojść do niego w taki sam sposób, jak dochodzili inni. Klucz do sukcesu zależy od indywidualnych predyspozycji dziecka, odkrywanych wspólnie z nauczycielami i rodzicami.

Praca z podręcznikiem przewidziana na trzy tygodnie w każdym miesiącu.

Czwarty tydzień przeznaczony jest na opracowanie lektur, sprawdziany, wycieczki, uroczystości szkolne itp.

Podręcznik Ja i Moja Szkoła na nowo zawiera materiał obejmujący edukację: społeczno-polonistyczną, przyrodniczą, matematyczną oraz muzyczno-plastyczną.

Edukacja społeczno-polonistyczna

- Treści publikacji sprzyjają kształtowaniu pożądanych postaw uczniów i cech ich osobowości

- Rozwijanie słuchania ze zrozumieniem, stosowania zasad kultury wypowiedzi, umiejętności zadawania pytań, argumentowania

- Rozwijanie techniki czytania i czytania ze zrozumieniem. Teksty reprezentujące różne gatunki i formy literackie zakończone pytaniami problemowymi. Rozbudzanie zainteresowań czytelniczych

- Prezentowanie różnych typów myślenia i strategii rozwiązywania problemów. Rozwijanie krytycznego myślenia i umiejętności pozyskiwania i selekcjonowania informacji

- Praktyczne zastosowanie wiadomości i umiejętności ortograficznych i gramatycznych. Ćwiczenia kaligraficzne. Przepisywanie, pisanie z pamięci i ze słuchu

- Nauka konstruowania zdań i ich rozwijania. Poznanie konstrukcji, redagowanie i zapisywanie opisów, sprawozdań, zaproszeń, życzeń, listów

Edukacja matematyczna

- Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100. Mnożenie i dzielenie w zakresie 50. Własności działań.

- Kształtowanie pojęć matematycznych metodą nauczania czynnościowego. Rozwijanie myślenia konkretnego, wyobrażeniowego i symbolicznego

- Kształtowanie pojęć metodą nauczania czynnościowego. Ukazywanie praktycznego zastosowania wiadomości i umiejętności matematycznych

Edukacja przyrodnicza

- Korzystanie z różnych źródeł informacji z zakresu nauk przyrodniczych, geograficznych oraz historycznych

- Obserwowanie zjawisk przyrodniczych, fizycznych i chemicznych, wykonywanie doświadczeń

- Wnioskowanie na podstawie obserwacji, doświadczeń, eksperymentów oraz zebranych informacji pozwala budować w umyśle dzieci scalony obraz świata