Informatyka SP 3 Teraz bajty MIGRA

Migra
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2019
Autor: Grażyna Koba
Format: 21x29
Liczba stron: 104
15 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788394266448
Czas wysyłki:
24 godziny
15,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwala wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. rozpoznaje figury geometryczne, wykonuje proste działania matematyczne i ćwiczenia ortograficzne, tworzy proste prezentacje multimedialne i rysunki na wybrany temat związany z edukacją przyrodniczą i społeczną.
W klasie trzeciej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
W klasie trzeciej uczeń poznaje również nowe środowisko programowania Scratch. Uczeń tworzy pierwsze programy, sterując duszkiem na ekranie i zmieniając jego postać.