Opis produktu
Cechy
Komentarze
Praca z podręcznikami z cyklu Słowa z uśmiechem gwarantuje skuteczność i swobodę nauczania, dostęp do znakomitego doboru tekstów, a także aktywną naukę gramatyki.
Swoboda nauczania:
Zamieszczenie w osobnych podręcznikach zagadnień literacko-kulturowych i językowych sprawia, że uczniowie skupiają się na jednym obszarze nauczania i szybciej przyswajają wiedzę.
Budowa cyklu umożliwia swobodę nauczania, daje nauczycielowi możliwość pracy zgodnie z własnymi preferencjami.
Bogactwo różnorodnych poleceń do treści literackich (m.in. polecenia do lektur wprowadzonych nową podstawą programową) i językowych czyni naukę jeszcze skuteczniejszą.
Rozdzielenie literatury od gramatyki gwarantuje, że materiał z obu dziedzin jest przejrzysty i uporządkowany, dzięki czemu łatwiej odnaleźć niezbędne treści.
Znakomity dobór tekstów w podręczniku Literatura i kultura:
Teksty ze współczesnej literatury młodzieżowej dopełnione literacką klasyką są dostosowane do wieku i percepcji dziecka. Pomagają w zainteresowaniu go przedmiotem i rozbudzają jego wrażliwość.
Atrakcyjna forma prezentowania obowiązkowych tekstów literackich zachęca i mobilizuje do czytania, pisania, dyskutowania i poznawania nowych treści.
Współczesne utwory literackie mówią o sprawach bliskich uczniowi, sprawiają, że lekcje języka polskiego są ciekawe i zajmujące.
Przyjazne i łatwe w odbiorze teksty przyciągają uwagę uczniów, a dostosowana do ich wieku długość fragmentów przyczynia się do tego, że chętniej je czytają.
Aktywna nauka gramatyki z podręcznikiem Nauka o języku i ortografia:
Podręcznik do nauki o języku zawiera wymagane reguły gramatyczne napisane prostym i zrozumiały językiem, dzięki czemu uczniowie lepiej zrozumieją nowe zagadnienia.
Podsumowania w formie infografik schematów, tabelek, wyróżników gwarantują szybsze zapamiętanie najważniejszych informacji.
Połączenie nauki gramatyki i zabawy inspiruje uczniów do podejmowania twórczych zadań. Autorki zadbały o wyważone proporcje między poleceniami analityczno-interpretacyjnymi a działaniami o charakterze zabawowym.
Swoboda nauczania:
Zamieszczenie w osobnych podręcznikach zagadnień literacko-kulturowych i językowych sprawia, że uczniowie skupiają się na jednym obszarze nauczania i szybciej przyswajają wiedzę.
Budowa cyklu umożliwia swobodę nauczania, daje nauczycielowi możliwość pracy zgodnie z własnymi preferencjami.
Bogactwo różnorodnych poleceń do treści literackich (m.in. polecenia do lektur wprowadzonych nową podstawą programową) i językowych czyni naukę jeszcze skuteczniejszą.
Rozdzielenie literatury od gramatyki gwarantuje, że materiał z obu dziedzin jest przejrzysty i uporządkowany, dzięki czemu łatwiej odnaleźć niezbędne treści.
Znakomity dobór tekstów w podręczniku Literatura i kultura:
Teksty ze współczesnej literatury młodzieżowej dopełnione literacką klasyką są dostosowane do wieku i percepcji dziecka. Pomagają w zainteresowaniu go przedmiotem i rozbudzają jego wrażliwość.
Atrakcyjna forma prezentowania obowiązkowych tekstów literackich zachęca i mobilizuje do czytania, pisania, dyskutowania i poznawania nowych treści.
Współczesne utwory literackie mówią o sprawach bliskich uczniowi, sprawiają, że lekcje języka polskiego są ciekawe i zajmujące.
Przyjazne i łatwe w odbiorze teksty przyciągają uwagę uczniów, a dostosowana do ich wieku długość fragmentów przyczynia się do tego, że chętniej je czytają.
Aktywna nauka gramatyki z podręcznikiem Nauka o języku i ortografia:
Podręcznik do nauki o języku zawiera wymagane reguły gramatyczne napisane prostym i zrozumiały językiem, dzięki czemu uczniowie lepiej zrozumieją nowe zagadnienia.
Podsumowania w formie infografik schematów, tabelek, wyróżników gwarantują szybsze zapamiętanie najważniejszych informacji.
Połączenie nauki gramatyki i zabawy inspiruje uczniów do podejmowania twórczych zadań. Autorki zadbały o wyważone proporcje między poleceniami analityczno-interpretacyjnymi a działaniami o charakterze zabawowym.
Komentarze