Opis produktu
Cechy
Komentarze
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Inspiruje uczniów do samodzielnej pracy i rozwija niezbędne umiejętności.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4 Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności.
W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci. Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
pracy w chmurze,
zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu
i pseudokodu,
realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Podręcznik do klasy 7 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Podzielony jest na pięć działów głównych:
1. Lekcje z komputerem i internetem,
2. Lekcje z grami,
3. Lekcje z algorytmami,
4 Lekcje z edytorem tekstu,
5. Lekcje z multimediami.
W podręczniku postawiono nacisk na samodzielne dochodzenie do rozwiązań oraz łączenie informatyki z innymi dziedzinami, co zapewnia efektywną naukę. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności.
W podręczniku nauka programowania realizowana jest w środowiskach wizualnych: Scratch w wersji 3.0 i Blockly.
Uczeń klasy 7 wzbogaca wiedzę na temat budowy komputerów, sposobów reprezentacji danych (system dwójkowy, szesnastkowy) czy działania sieci. Ma też okazję doskonalić umiejętności w zakresie:
pracy w chmurze,
zapisywania algorytmów za pomocą języka naturalnego, w postaci schematu
i pseudokodu,
realizowania gier i algorytmów w środowisku wizualnym,
tworzenia rozbudowanych prezentacji i projektów multimedialnych,
pracy z wielostronicowymi dokumentami tekstowymi.
Komentarze