Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1. Zakres ćwiczeń doskonalących opanowanie umiejętności rozpoznawania i czytania liter oraz sylab i wyrazów przeznaczone są dla:
o dzieci z wychowania przedszkolnego,
o uczniów z trudnościami w mówieniu i rozpoznawaniu, czytaniu liter, sylab otwartych i zamkniętych,
o uczniów z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji polonistycznej,
o uczniów objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
o uczniów objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne, tj. edukacji polonistycznej,
o uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim,
o uczniów uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
o uczniów z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
Komentarze