Opis produktu
Cechy
Komentarze
Jak kształtować umiejętności społeczne.
Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu
80 gier i zabaw - niezastąpione źródło pomysłów dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów, terapeutów, pracowników świetlic, wychowawców kolonijnych, rodziców oraz wszystkich innych osób, które pragną w bezpiecznej atmosferze zabawy pomagać dzieciom rozwijać umiejętności społeczne.
Proponowane gry i zabawy pomogą między innymi:
- zintegrować grupę dzieci, które dopiero się poznają
- rozwijać u dzieci samoświadomość i samokontrolę
- wspierać rozwój umiejętności komunikacyjnych
- ćwiczyć umiejętność słuchania, obserwacji i współpracy
- rozwiązywać problemy poprzez negocjacje w grupie.
Zawarte w zbiorze gry i zabawy mają różny stopień trudności.. Dzięki proponowanym adaptacjom, wybrane gry doskonale nadają się nie tylko dla dzieci w różnym wieku, ale również dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo lub z zaburzeniami mowy. Szczególną uwagę autorka poświęca dzieciom z zaburzeniami umiejętności społecznych i szkolnych, podpowiadając, w jaki sposób dorośli mogą świadomie i umiejętnie pomóc im w podejmowaniu kolejnych wyzwań.
Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu
80 gier i zabaw - niezastąpione źródło pomysłów dla nauczycieli, wychowawców, pedagogów, terapeutów, pracowników świetlic, wychowawców kolonijnych, rodziców oraz wszystkich innych osób, które pragną w bezpiecznej atmosferze zabawy pomagać dzieciom rozwijać umiejętności społeczne.
Proponowane gry i zabawy pomogą między innymi:
- zintegrować grupę dzieci, które dopiero się poznają
- rozwijać u dzieci samoświadomość i samokontrolę
- wspierać rozwój umiejętności komunikacyjnych
- ćwiczyć umiejętność słuchania, obserwacji i współpracy
- rozwiązywać problemy poprzez negocjacje w grupie.
Zawarte w zbiorze gry i zabawy mają różny stopień trudności.. Dzięki proponowanym adaptacjom, wybrane gry doskonale nadają się nie tylko dla dzieci w różnym wieku, ale również dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo lub z zaburzeniami mowy. Szczególną uwagę autorka poświęca dzieciom z zaburzeniami umiejętności społecznych i szkolnych, podpowiadając, w jaki sposób dorośli mogą świadomie i umiejętnie pomóc im w podejmowaniu kolejnych wyzwań.
Komentarze