Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...

Arkady
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2015
Autor: Donald A. Norman
Format: 13
Liczba stron: 264
58 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
niedostępny
Producent:
EAN:
9788321348704
Czas wysyłki:
48 godzin
58,99 zł
Powiadom o dostępności
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.