Ciemna strona gastronomii

Moja Consulting
Oprawa: Broszurowa
Rok wydania: 2014
Autor: Jan Mołoniewicz
Format: 165x240 mm
Liczba stron: 162
66 punktów lojalnościowych za ten produkt
Dostępność:
dostępny
Producent:
EAN:
9788393944804
Czas wysyłki:
48 godzin
66,99 zł
Kup teraz
Dodaj do ulubionych Zapytaj o produkt
Opis produktu
Cechy
Komentarze
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.
Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?
A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?
Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.
Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.
Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.